Nog een berichtje voor vertrek! - Reisverslag uit Corn Island, Nicaragua van Laura Boon - WaarBenJij.nu Nog een berichtje voor vertrek! - Reisverslag uit Corn Island, Nicaragua van Laura Boon - WaarBenJij.nu

Nog een berichtje voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Januari 2015 | Nicaragua, Corn Island

Het is alweer even geleden dat ik een stukje heb geschreven. Ik moet zeggen dat we het veel te druk hadden met andere dingen. Na onze vakantie hebben we het project in el Rama afgerond. Het was een leuke presentatie en er waren veel geïnteresseerden komen kijken. Dit gaf ons wel een goed gevoel en we hebben een goede evaluatie gehad. Omdat de ondernemers uit el Rama de tour uiteindelijk moet gaan verkopen, hebben we de tour afgelopen woensdag met de ondernemers uitgevoerd. Dat was een leuke, intensieve dag. Ook de Limburgse TV was hierbij aanwezig en we komen in mei op TV. Het leuke hiervan vind ik dat een film toch meer zegt dan een foto bijvoorbeeld. Afgelopen donderdag hebben we van iedereen in el Rama afscheid genomen en dat was heftiger dan verwacht. We hebben een restaurantje gebruikt om te zingen, dansen, drinken etc. Daarna nog even onze Nicaraguaanse dancemoves in de strijd gegooid in een locale tent. Na deze dansjes werd er emotioneel afscheid genomen voor het hotel. De volgende dag kwamen een aantal ons bij de bus nog uitzwaaien. Momenteel krijg ik volop berichtjes dat ze ons missen en graag willen dat we terug komen. Het was toch wel een mooie tijd als ik er nu op terug kijk. Het was onwijs tof om deze leuke mensen te mogen leren kennen.
Mijn tas zit inmiddels vol met heel veel cadeautjes die ik van iedereen heb gekregen en heeeeeel veel kleren en schoenen maar achtergelaten voor mijn vriendinnetje Pastora.
Het laatste weekend in Rama ben ik nog even met Arlen wezen dansen in la Carribean. Ook ben ik wezen eten bij Pastora, wezen winkelen met Hazel en drankjes gedaan met allemaal. De jongens waren een weekendje met elkaar op pad.
Na ons afscheid zijn we naar Leon gegaan om nog even te genieten van een toeristische stad. Vandaag hebben we een afspraak gehad in Managua met Maria Jose van Fundacion de Pellas en daarna hebben we lekker gegeten met elkaar. Bob vertrekt morgen alweer naar Nederland toe.

Het is een kort verslag voor nu.
Maar ik duik lekker mijn bedje in.
Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 12387

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 29 Mei 2016

Zuid Oost Azie

17 November 2014 - 27 Januari 2015

Nicaragua

28 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Internship Madrid, Spain

Landen bezocht: